ისე

სულაც არ ვაპირებდი დღეს რამის დაწერას.. ისე შემოვიხედე და რაღაცნაირად დიზაინის შეცვლა მომინდა.  ხო,  იმ დიზაინის ჩემს დილემად, რომ არი ქცეული.  ყველაფერში ასე ვარ და ნერვები მეშლება, გააწყვეტილების სწრაფად მიღება მიჭირს:( რამდენი ხანია რაღაცის ყიდვა მინდა და ვერ მოვახერხე, ფული კიდე მეხარჯება. მოკლედ, ბევრი დრო არ მაქვს, უბრალოდ გახარებული ვიყავი ჩემი ქულებით და მინდოდა სადღაც კიდევ გამომეხატა:)

ისე ძალიან დავიღალე.. რაღაცნაირად გადავიტვირთე.. ხან იმდენი პრობლემაა ხოლმე ერთდროულად:(

და ერთი სული მაქვს როდის მორჩება ეს ჯოჯოხეთი გამოცდები. პრინციპში ერთიღა დარჩა<3

4 thoughts on “ისე

  1. მომენატრე…
    ახალი დიზაინი ლამაზია და უჩვეულო რაღაც
    გამოცდებზე მესმის შენი… მე საერთოდ ერთი ჩავაბარე ჯერ : ))

    1. vaime martlaaa?:O ra cuia, mara rasac vuyureb memgoni javaxishvilshi zustei vrchebit yvelaze adre, ar gvqonia meore shualedurebi da alabat magito:) madloba, mec momenatre:*

  2. ეს ჩემი საყვაელი დიზაინია🙂 ძალიან მყუდროა და შთამაონებელი🙂

    1. ეს თემა რომ მოვსინჯე ვერაფრით აღვიდგინე სად მქონდა ნანახი, და მერე გამახსენდა რომ შენ გეყენა, მაგრამ შესამოწმებლად რომ შემოვედი დახურული გქონდა:( შემოსვლის უფლებაც გამოგიგზავნე მგონი :დ

Leave a Reply

