ფრაზები რომლებიც ხანდახან გვიმარტივებენ ცხოვრებას:)

-ბებერი მაშინ ხარ,როცა წარსულში მეტ სიხარულს ხედავ,ვიდრე მომავალში.

სტენდალი:-ღმერთს გული გრძნობს და არა გონება. აი, რა არის რწმენა.

“ყველაზე დამცინავი პასუხი, დამცინავი ღიმილია” – მიშელ მონტელი

“ბედნიერება ის კი არ არის რასაც გინდა იმას აკეთებდე, არამედ ის რომ ის გინდა რასაც აკეთებ” – ავრელიუსი

ცხოვრებაში რაც არ უნდა დიდი გახდე
გახსოვდეს რომ შენ პატარა დაიბადე…

ადამიანი შეიძლება გაანადგურო, მაგრამ ვერ აჯობო.
ერნესტ ჰემინგუეი


“მე მიყვარხარ, არა იმისთვის თუ ვინ ხარ შენ, არამედ იმისთვის, ვინ ვარ მე, როდესაც შენთან ვარ”
გაბრიელ გარსია მარკესი.
:)
შეიძლება ამ სამყროში მხოლოდ ადამიანი ხარ,მაგრამ ვიღაცისთვის მთელი სამყარო ხარ.

პითაგორა:-ჩუმად იყავი, ან ისეთი რამე არ თქვა რაც დუმილზე უკეთესია’

პითაგორა:-ჩუმად იყავი, ან ისეთი რამე არ თქვა რაც დუმილზე უკეთესია’

:)
აჩუქეთ მას მეთელი სამყარო და ის ლამაზ შეფუთვასაც მოგთხოვთ

ჩეხოვი:-თუ გსურს ბევრი დრო გქონდეს, ნურაფერს გააკეთებ.

ჟან პოლი:-სიყვარულის სამი მეოთხედი ცნობისმოყვარეობაა.

:)

ბიორნე:-სინანული გონიერებაა,რომელიც გვიან მოდის.

მარკუს ავერელიუსი:-ყველაზე საზიზღარი სახეობა სიმხდალისა-ეს არის საკუთარი თავის შებრალება.

:)

სიცოცხლე დაავადებაა, რომელიც სიკვდილს იწვევს

:)

სოფოკლე:-თავის თავზე დიდი წარმოდგენა მოკლე ჭკუის ერთ-ერთი ნიშანია.

გოეთე:-შეცდომა სასარგებლოა ხოლმე, ვიდრე ახალგაზრდები ვართ, ოღონდ სიბერემდე არ უნდა ვათრიოთ ის.
:)
ყველას მეგობარი არავის მეგობარი არაა.

მთავარაია ეს ყოველივე საჭირო დროსა და საჭირო ადგილზე გაგვახსენდეს:)

6 thoughts on “ფრაზები რომლებიც ხანდახან გვიმარტივებენ ცხოვრებას:)

  1. “აჩუქეთ მას მთელი სამყარო და ის ლამაზ შეფუთვასაც მოგთხოვთ”
    – ეს არ ვიცოდი : ))
    მომეწონა : )

  2. “ყველაზე დამცინავი პასუხი, დამცინავი ღიმილია” – მიშელ მონტელი- ამაზე გადავირიე! ძალიან მაგარია!🙂

  3. ფანტასტიური ფრაზებია… სრული სიმართლე. გამონაკლისების გარეშე…

  4. “მე მიყვარხარ, არა იმისთვის თუ ვინ ხარ შენ, არამედ იმისთვის, ვინ ვარ მე, როდესაც შენთან ვარ” გაბრიელ გარსია მარკესი – საყვარელიიიიი : )))

Leave a Reply

