ისევ ისე :)

ესეც მეეე… დავბრუნდი ჩემი ძველი თემით, ცოტა ხანი კიდევ გადავიფიქრე ბლოგის გაუქმება და სხვა ოხუნჯობანი:)

კარგ ხასიათზე ვარ ფრიად ჩემდა უნებურად, ხოდა  ქალბატონება ამ წვიმის, უჟმური ამინდის, და ირგვლივ გამეფებული მოწყენილობის მიუხედავად, დღეს  თავს უფლება მიეცით რომ ცოტა დაივენოთ, სული მოითქვეთ ყოველდღიურობისაგან, და ჩემი ბლოგივით ვარდისფერი სათვალით შეხედოთ ცხოვრებას:)

უცბად აღმოვაჩინე რომ რაღაც დამავიწყდა:) არა ვიღაცები:) მოკლედ ძალიან დიდი სიყვარულით ვუძღვნი ამ ვარდისფერ დაბრუნებას Teaa–ს და axsiom–ს, ჩემს საყვარელ ბლოგერებს,  რომლებიც ასე დაინტერესედნენ ჩემი პრობლემებით, და ჭშმარიტი “ბლოგერული” თანაგრძნობა გამომიცხადეს,  ჯერ მარტო თქვენნაირი ბლოგერების გამო ღირს ბლოგის გაკეთება:)

მიყვარხართ, თქვენი natia121

5 thoughts on “ისევ ისე :)

  1. შემოვიჭყიტე და ამას რას ვხედავ :)) თურმე ჩაგიმატებია რამერუმეები ამ პოსტშიიი🙂🙂🙂 გენაცვალე შეეენ!!! :)))))))

  2. ეხლა ვნახე ეს პოსტი. დიდი მადლობა ნათ! ძალიან მიყვარხარ! :*

Leave a Reply

