ჰიმნი ისიდასადმი, ნაპოვნი ნაგ-ჰამადიში ჩვენს წელთაღრიცხვამდე III ან IV საუკუნეში

მე მოვალე ვარ თქვენი, თქვენი მეუღლის, თქვენი შვილიშვილის და ასევე საკუთარი თავისაც: მე უნდა ვილაპარაკო იმაზე, რაც მაფიქრებს და მაწუხებს და არა იმაზე, რისი გაგონებაც სურთ ჩემგან. ზოგი წიგნი ოცნებას გვაიძულებს, ზოგი რეალობასთან გვაახლოებს, მაგრამ ყოველი მათგანი ავტორისათვის უმთავრესი გრძნობით — გულწრფელობით — არის განმსჭვალული.

რამეთუ მე ვარ პირველი და მევე უკანსკნელი,

მე ვარ პატივცემული და მოძულებული,

მე ვარ ცოლი და ქალწული,

მე ვარ დედა და შვილი.

მე ჩემი დედის ხელები ვარ,

მე ბერწი ვარ მაგრამ უთვალავი შვილი მყავს,

მე ბედნიერი ვარ ქორწინებაში და არ ვარ გათხოვილი,

მე ის ვარ ვინც შვილეს აჩენს და

ის ვინც, ვერასოდეს მოგვცემს შთამომავლობას,

ვამსუბუქებ მსჰობიარობის ტკივილებს,

მე ვარ ქმარი და ვარ ცოლი,

და სწორედ მე გავაჩინე ჩემი ქმარი,

მე მამაჩემის დედა ვარ,

მე ჩემი ქმრის და ვარ,

თაყვანი მეცით მარად,

რამეთუ მე ავზნიანი ვარ და დიდსულოვანი….

4 thoughts on “ჰიმნი ისიდასადმი, ნაპოვნი ნაგ-ჰამადიში ჩვენს წელთაღრიცხვამდე III ან IV საუკუნეში

Leave a Reply

