ტრამალ და ტრამალ…….

მაინც……. მაინც დარჩები ჩემთან… მაინც…

აუტანელია განშორება, წყლულები, გოდება, მონატრება…

აუტანელია შენზე სევდა.. მაგრამ მაინც.. მე მარიენი, მადლობელი ვარ..

. მადლობელი ვარ თითოეული გაღიმებისათვის, ცრემლისათვის შენთან განცდილი წამისათვის, სიყვარულისათვის…

მე მარიენი, კვლავ შემოგწირავ სულს.. ბნელში აგინთებ სანთლებს და გაგიცისკროვნებ წუთს.

მაინც… მე მარიენი… სიტყვები  არაა საკმარისი.. სიტყვები არაა შესაფერი, ანაც თავად მე არ ვარ შენთვის შესაფერი……ტრამალებს გდაუვლით ქარი.. წვიმაში სიმორცხვით ქალწულებს შეუვარდისფრდებათ ღაწვები და აუელვარდებათ ალუბლისფერი ტუჩები.. ასაკისაგან და სიბილწისაგან დაბერილი… თბილისის ქუჩებსაც გადაუვლის უდაბნოს ქარი.. გავერანებულ ქუჩებს დააკლდებათ სიწმინდის წამი.. და მე მარიენი… თეთრი ხალათით… და მე მარიენი შავი თვალებით შემოვივლი ქალაქს.. „პირისაგან მიწისა ავღგვი ბორტებას“ და გაკურთხებ შენ კვლავ მიჯნურად.. მე კი უშენოდაც ხომ … კვლავაც და კვლავაც „მიჯნური მქვია“.. უდაბნოს ქარი გაავერანებს თბილისის ტრამალებს..“ტრამალ და ტრამალ გამოგედევნე“.. ტრამალ და ტრამალ.. გამოგედევნე… მე მაინც. მე მარიენი ვარ.. თეთრი ხალათით და კვლავაც მიჯნური მქვია…

 

2 thoughts on “ტრამალ და ტრამალ…….

  1. მძიმეები დასვი ხოლმე თორე ზოგ წინადადებას ვერ ვიგებ :ჴ :ხ

Leave a Reply

